Gambar Hiasan
OK. blog ini maybe nak dijadikan blog yang tak skema. Boleh tulis tulis macam ni ha. Suka hati je nak tulis apa pun. Sebab blog satu lagi tu telah di setting sebagai blog skema. So, ayat-ayatnya pun diskemakan juga.

Ok, 4 tahun okey dah tak update blog ni. Blog yang tertubuh pada tahun 2008 ni dihentikan perkhidmatannya sementara pada bulan oktober 2010 disebabkan aku membeli domain alongsafa.com. Kelasss siut ada domain sendiri. Bajet bagus jee... Macam lah ada orang nak tengok... hiiii.

Dengan domain alongsafa.com tu rasanya lebih 3 kali blog tu kena hack oleh hackers yang budiman. Beli domain pun dah dengan 2 company berbeza. Company hosting pulak memang dah banyak kali tukar. Ada juga artikel yang sempat buat back up. Tapi ada juga yang hangus hancur dimamah hackers dan termasuk aku yang tak reti nak setting blog tu.


Ahha..blog ni jugak boleh tulis segala luahan rasa yang macam2 setiap hari. Memang macam-macam. Yang suka ada, yang tak berapa nak suka pun ada. Contohnya macam hari ni aku beli kuih dengan kak liza. Kuih lompang.. kelazzzz gitu. memang sedap. malang tak sempat nak hambik gambau semua dah selamat dipelahap anak beranak kat rumah ni. Kak liza kalau ada orang menempah lagi kuih lompang tu, den nak menyelit lagi yeeee.

Lepas melahap kuih kak liza, tetiba jadi rajin tak memasal nak nyangkul rumput kat belakang rumah yang dah macam hutan simpan amazon. Macam-macam makhluk dah menumpang tinggal kat situ dah. Ulat gonggoknya, serangga2 yang macam2 tu. Sampai ke maghrib tu nyangkulnya. Tak siap.. sambung esok ler menyangkul tu. Plannya nak tanam pokok betik. Plan lahhh sangat. Tengok lah nanti tumbuh ke tidak.

Dah! Penat naip nih. Dah lama tinggal menting-tongkan blog ni.

Post a Comment

Random Posts

3/random/post-list
 
Top