Pergi Umrah ke ni? Hehe, gambar ini adalah satu impian. Satu target. Namun, alangkah bahagia dan beruntungnya jika gambar di atas memang benar-benar berlaku dan saya laluinya dengan sendiri.
Abang Ipar saya, Husnaa baru pulang dari mengerjakan umrah. Dia membelikan saya dan isteri sepasang jubah yang menarik. Baju di atas adalah yang dihadiahkannya.
Mendengar cerita-cerita serta pengalamannya sepanjang di sana membuatkan saya rasa cemburu dan berasa amat rindu untuk turut ke sana menyaksikan dengan mata sendiri Masjidil Haram, Masjid Madinah dan segala macam simbol kesucian dan kemurnian Islam.
Semoga untuk masa akan datang, saya akan dapat menjejakkan kaki di sana. Bersama isteri dan anak. Menyaksikan keindahan Allah melalui kekuasaannya memelihara tanah suci Mekah.

Post a Comment

Nurul Sharina said... April 21, 2009 at 4:40 PM

doakan ana jugak~~ ana nak gi umrah insyaALLAH awal tahun depan..

Random Posts

3/random/post-list
 
Top