Assalamualaikum wbt. Alhamdulillah puji pujian hanya bagi Allah Tuhan semesta Alam. Dengan izin limpah kurnia dariNya, isteri saya selamat bersalin pada hari ini Sabtu 14hb Mac 2009 bersamaan 17hb Rabiul Awal 1430 Hijriah. Baby Lelaki. Pada jam 8.16 pagi dengan berat baby 2.4kg di Hospital Pakar Sultanah Fatimah, Muar Johor.
Saya akan update blog ini pada masa yang sesuai untuk menceritakan detik-detik menghadapi sebuah kelahiran ini. Amat terasa kekuasaan Allah di setiap apa yang berlaku. Dan pertolongan Allah itu sentiasa ada pada hambaNya yang mengharap. Terima Kasih Allah!
Sedikit gambar buat tatapan sahabat2 sekalian.
1. Anakku yang baru beberapa jam dilahirkan.
2. Di sisi isteri tercinta dan cahaya mata penyeri baru hidup kami sekeluarga.

3. Senyum comel anakku didakapan neneknya.

4. Anakku, kini dirimu telah lahir.


nantikan berita-berita lain untuk post akan dtg. Jazakallahu Khairan Jaza.

Terima kasih kepada semua yang mendoakan kesejahteraan kami dan semoga kelahiran ini membawa seribu rahmat buat kami. Insyallah.

Post a Comment

syuhada said... March 15, 2009 at 12:43 AM

Assalamualaikum,

akhi safa, tahniah! alhamdulillah.. ^_^ x sangka. terkejut betul.. buka2 blog, tau2 ada gambar cahaya mata baru.. mujahid ke mujahidah? dah ada nama ke? huhu. sampaikan ucapan tahniah pd kak jannah. semoga kedua2 ibu dan bayi berada dlm keadaan sihat sentiasa. tahniah sekali lg. alhamdulillah!

AMIN AL-KALANTANI said... March 19, 2009 at 3:40 PM

Tahniah atas kelahiran cahaya mata.

moga menjadi penerus risalah anbiya'.

Amin Al-Kalantani & Family

Sharifah Natasha said... March 20, 2009 at 7:45 AM

salam alayk safa dan zaujahnya..

Alhamdulillah 3x. Mabrook. Akhirnya, tambah lagi seorang umat Islam di dunia ini. Ana dan keluarga ana doakan agar safa serta keluarga berada dibawah lindungannya. Insya Allah, ana sentiasa doakan kawan-kawan ana ni dipermudahkan perjalanannya.

Anonymous said... March 21, 2009 at 12:02 AM

alhamdulillah...selamat kedua2nye...

mabruk..siape name baby boy safa?

mira said... March 22, 2009 at 4:30 PM

tahniah along :)

apdm said... March 23, 2009 at 6:32 PM

salam..tahniah...sama dgn tarikh lahir adik sy y bongsu...tp dh berumur 23 tahun...anak adik sy lak baru lahir bulan 15-12-08 baru ni...syukur dgn zuriat ni...

Random Posts

3/random/post-list
 
Top