Semalam saya cuti bekerja. Bangun pagi rasa sangat berat untuk kerja. Lepas solat Subuh, sambung tidur semula. Bangun pagi pada pukul 10. Tu pun sebab lapar.

Mungkin penat sangat kerana hari sebelumnya banyak berjalan. Di tambah dengan masalah kereta yang kebocoran pada minyak hitam. Tak tahu apa yang bocor.

Pukul 12 tgh, hantar kereta ke bengkel. Setelah di check, org bengkel tu kata jam 4 ptg baru siap. So, walau cuti, saya tak kemana-mana pun hari semalam. Hanya duduk di rumah sepanjang hari. Tambahan pula baru beli game F1 2008 baru yang dibeli di Wira Court Batu Pahat pada hari Sabtu yang lalu bersama Sopi.

Kereta kene charge sebanyak RM 250. Tukar timing belt sekali. Sedih juga mengenangkan RM 250 itu. Namun dek kerana keretaku yang telah banyak berjasa, ku relakan jua....

Post a Comment

Qasehsufi said... October 21, 2008 at 3:50 PM

Salam..berita ketiadaan rm250 dari poket anda dek kerana jasa si kereta lebih kurang sama dengan saya.cuma saya hampir melayang rm400 disebabkan bateri dah kering kontang,tukar minyak hitam & plag kete..waa..!!sedih gak.duit habis gitu je..tapi apa nak buat kete pun kene rawat jugak.

Random Posts

3/random/post-list
 
Top